>>>>> Lige nu får du 20% på Petit Lulu formsyede stofble <<<<<


Her finder du Ko og Ko´s handelsvilkår

 


Priser og betaling
Alle priser er i danske kroner (DKK) og er inkl. moms.  
På www.koogko.dk kan du bestille dine varer online og betale med kort, mobilepay, viabill eller via bankoverførsel til Ko og Ko's bank - Nordea. 
 
Der kan betales med følgende
Dankort, Visa, Visa Electron ogMastercard. Mobile pay samt Viabill.
 
Betalingsgebyrer:
 - Ved betaling med Dankort beregnes intet gebyr.
 - Ved betaling med et dansk eller udenlandsk kreditkort beregnes et transaktionsgebyr. På danske kort på 1,25% - på udenlandske kort er gebyret på 2,95% af det samlede købsbeløb. Gebyrerne går udelukkende til at dække gebyr-omkostningerne pålagt butikken af NETS/Teller.
 
Alle kortgebyrer er fastlagt af PBS og går direkte til at dække omkostningerne i forbindelse med betalingen.
 
Ved bankoverførsel bedes du meddele dit ordrenummer!
Bankoplysninger til brug ved overførsel: 
Reg.nr.: 2130 (Nordea) 
Kontonr.: 43 88 390 730
 
IBAN nr.: DK0820004388390730
BIC-kode: NDEADKKK
 
Vær opmærksom på, at ved bankoverførsel kan der gå et par dage ekstra inden du får dine varer, da de først bliver afsendt, når betalingen er registreret. Bankoverførslen skal ske indenfor samme dag eller dagen efter ellers slettes ordren og der må lægges en ny ordre på varerne. Bankoverførsel er ikke dækket af indsigelsesordningen!
 
Ved betaling med EAN-nummer
For at vi kan få betalingen fra kommunen kræves det, at du anfører navnet på den person der er ansvarlig for ordren. Det er endvidere ikke muligt at få pakken leveret til en privatadresse, den kan kun leveres til den institution eller virksomhed der står som køber.
 
Moms:
Inkluderet i alle priser er 25% moms.
 
- Handler du fra et land indenfor EU betaler du den danske moms
- Handler du fra et land udenfor EU fratrækkes momsen inden du skal bekræfte din bestilling. Du kan regne med, at skulle betale told i det land hvorfra du handler og får pakken sendt til. Nogle lande har mindstegrænser for hvornår du skal betale told, ex. i Norge er det 200 NKR

Tax Free:
Køber du varerne her i Danmark og tager dem med hjem til din bopæl udenfor EU, kan du få stemplet din faktura hos toldmyndighederne i lufthavnen og sende den retur til Ko
og Ko. Så refunderer vi dit momsbeløb. OBS - skal de sættes ind på en konto i udlandet betaler du selv omkostningerne i forbindelse med overførslen.

Rabat-muligheder:
Ko og Ko er med i forskellige rabatordninger på babysites - det gælder for alle rabatordninger, at de IKKE kan kombineres med andre rabatter.


Fragt og levering
Levering af varer fra Ko og Ko anses for sket, når du som kunde har fået varen i hænde.
Forsendelsen af varer sker med GLS. Leverings tid 1-2 hverdage, med mindre andet er angivet. 
 
Fragttakster - gælder for levering i Danmark:
  • GLS privatpakke til pakkeshop - 29 kr. Sendes til den pakkeshop du vælger når du handler. Gælder kun til danske adresser! Fri fragt ved køb for over 595,-
  • GLS erhvervspakke med omdeling - 39 kr. Bliver sendt som GLS erhvervspakke og leveret direkte til din arbejdsplads. 
  • GLS omdeling til privat adresse - 49 kr. Skriv gerne i kommentarfeltet, hvis du ar et sted GLS må sætte din pakken, hvis du ikke er hjemme. Vil du have den sendt til din adresse, gør jeg det gerne fragtfri, hvis købet er 1500 kr eller derover. Bare skriv det i kommentarfeltet, så trækker jeg selvfølgelig fragten fra. Gælder kun til danske adresser!  
Du vil få besked om hvordan og hvornår du kan forvente at få din pakke, samt modtage et track&trace nummer.
Handler du fra udlandet afhænger fragten af hvilket land pakken skal sendes til. Til Norge koster det 340 kr, Tyskland 95 kr, Sverige 75kr og Island 225,- og Grønland er grundfragten 250,- For alle lande gælder det, at hvis de reelle fragt bliver lavere, rettes beløbet til. OBS: Vi sender IKKE vaskemidler til udlandet.

 
Fortrydelsesret og returnering
Ko og Ko giver dig 14 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer. Du afholder selv de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Returnerer du en intakt og ubrugt vare, kan du vælge at få byttet til noget andet eller pengene retur.

KONTAKT KO OG KO FØR DU RETURNERER - OG FÅ EN RETURSEDDEL DU BEDES UDFYLDE OG VEDLÆGGE RETURPAKKEN.
 
Du har nu også mulighed til at returnere en brugt vare - det skal dog ske inden for den lovmæssige returneringsperiode. Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
 
Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter jeg den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Hvor meget du kan forvente at få retur kommer an på hvor meget varen har været brugt - det maksimale vil være 50%.
 
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i brug eller vaske den.

Tilbagebetaling af købsbeløbet:
Har du returneret en vare - enten som reklamation eller fordi du fortryder dit køb - får du kort efter vi har modtaget pakken en mail, hvor du får info om det videre forløb.Vær opmærksom på at du skal have informeret Ko og Ko om, at du ønsker at returnere din vare inden for max. 14 dage - og derefter har du 14 dage til rent fysisk at sende varen retur.
 
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt tilstrækkelig og retvisende dokumentation for at have returneret den.
 
Returnerer du hele din ordre, med alle varer intakte får du hele det betalte beløb retur inkl. fragt. Returnerer du kun dele af ordren har du ikke krav på at få fragten refunderet. Har du bestilt over fragtfri grænsen, og returnerer varer for et beløb, så du ryger under fragtfri grænsen. Skal du også betale fragt udgifterne, fra da pakken blev sendt til dig. 

Varereturnering:
Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

Ko og Ko 
Backersvej 77
2300 København S
tlf: 2381 6684  (telefontid mellem 10 og 14 på hverdage)
mail: kontakt@koogko.dk 

Varereturnering sker også til denne adresse - bemærk at jeg ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. DVS. Du altid skal sende med omdeling og ikke til en pakkeshop. 
Returnering kan også ske ved at aflevere varen personligt hos Ko og Ko.

 

Vælger du at returnere en pakke ved IKKE at afhente den eller nægte modtagelse, vil de omkostninger der er ved returneringen ligge på dig som køber - på samme måde som det ville gøre hvis du returnerede på anden vis.  (150-400 kr ved pakker i Norden).
Ønsker du at returnere, vil den billigste måde oftest være at bestille en GLS-returlabel. GLS gebyret er 50 kr for uafhentede pakker.

 
Din reklamationsret
Ko og Ko giver dig 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationsretten omfatter fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. 
Reklamationsretten dækker ikke almindeligt slid, fejl og skader opstået som følge af forkert behandling eller dårlig vedligeholdelse.

Varen kan efterfølgende returneres for reparation eller ombytning. I forbindelse med berettigede reklamationssager afholder Ko og Ko returneringsomkostningen. Viser det sig derimod, at reklamationen ikke er berettiget, må du selv betale omkostningen.

Oplysninger om forbrugerklagemuligheder
Måtte du have en klage over en vare købt hos www.koogko.dk, hvor vi ikke kan nå til enighed om en løsning, som passer dig. Så har du mulighed for at indgive en klage til Konkurence-og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning. Deres adresse er: Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du har også mulighed for at indgive en klage elektronisk via: www.forbrug.dk
Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, har du mulighed for at benytte EU-Kommissionens online klageportal. Klage indgives online her: http://ec.europa.eu/odr. Du skal oplyse vores e-mailadresse ved indgivelse af din klage. Det er denne : kontakt@koogko.dk
Vi har endnu ikke haft udfordringer med ordrer, som ikke kunne løses i mindelighed uden at inddrage andre, for vi går langt for at gøre vores kunder tilfredse - uanset ordrestørrelse. Så har du en udfordring med en ordre, opfordrer vi dig til at kontakte os først. Vi er her altid for at hjælpe dig bedst muligt. 

 
Personlige oplysninger
For at du kan indgå en aftale med Ko og Ko via netbutikken, skal du lade dig registrere med følgende personlige oplysninger:
  • navn
  • adresse
  • telefonnummer
  • email-adresse
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos Ko og Ko og opbevares i 5 år, hvorefter oplysningerne slettes.
 
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor. Ejer Line Rosenkilde har alene adgang til de oplysninger, der registreres om dig - dog kan du til enhver tid få indsigt i hvilke oplysninger vi ligger inde med.
Vi opbevarer eller transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
 
Oplysningerne afgivet til www.koogko.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger. Bliver virksomheden solgt vil kundeoplysningerne dog følge med virksomheden. Bliver virksomheden lukket, slettes alle oplysninger.


Dokumentation og forbehold
Ko og Ko garanterer for at alle produktbeskrivelser er så nøjagtige og fyldestgørende som muligt, samt at alle varer lever op til de certificeringer og garantier der er angivet. Ønsker du at vide mere om de enkelte varer og deres certificeringer er du velkommen til at ringe.
 
Finder du fejl i tekster og oplysninger, er du meget velkommen til at kontakte os, da der jo kan ske mindre fejl.
 
Forbehold
Vi tager forbehold for tydelige fejl i priser på websitet samt hvordan billederne vises på netop din computer. Der kan være stor farveforskel på billeder fra en pc til en anden.