En nem måde at få en returlabel til Ko og Ko på

Har du varer  der skal sendes retur, er det her den billigeste måde, at komme omkring det på - og forsikret. 

Følg linket hvor du betaler og får din returlabel direkte. 

med returlablen får du omdeling til vores adresse, track and trace samt en pakkeforsikring. 

Fortrydelsesret og returnering

Ko og Ko giver dig 30 dages fortrydelsesret, gældende fra den dag du modtager dine varer. Du afholder selv de omkostninger, der er forbundet med at returnere varen. Returnerer du en intakt og ubrugt vare, kan du vælge at få byttet til noget andet eller pengene retur.


KONTAKT KO OG KO FØR DU RETURNERER

Gerne på mail, så sender vi dig nemlig en returseddel, hvis du ikke benytter dig af vores returlabel, hvor den også medfølger, men selv står for returneringen. 
 

Du har nu også mulighed til at returnere en brugt vare - det skal dog ske inden for den lovmæssige returneringsperiode. Du hæfter for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
 
Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter jeg den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Hvor meget du kan forvente at få retur kommer an på hvor meget varen har været brugt - det maksimale vil være 50%.
 
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i brug eller vaske den.

 

Tilbagebetaling af købsbeløbet
Har du returneret en vare - enten som reklamation eller fordi du fortryder dit køb - får du kort efter vi har modtaget pakken en mail, hvor du får info om det videre forløb. Vær opmærksom på at du skal have informeret Ko og Ko om, at du ønsker at returnere din vare inden for max. 30 dage - og derefter har du 14 dage til rent fysisk at sende varen retur. Dette gør du nemmest ved at sende en mail til kontakt@koogko.dk 
 
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt tilstrækkelig og retvisende dokumentation for at have returneret den.
 
Returnerer du hele din ordre, med alle varer intakte får du hele det betalte beløb retur inkl. fragt. Returnerer du kun dele af ordren har du ikke krav på at få fragten refunderet. Har du bestilt over fragtfri grænsen, og returnerer varer for et beløb, så du ryger under fragtfri grænsen. Skal du også betale fragt udgifterne, fra da pakken blev sendt til dig. 

 

Varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettes til:


Ko og Ko 

Backersvej 77
2300 København S
tlf: 2381 6684  (telefontid mellem 10 og 14 på hverdage)
mail: kontakt@koogko.dk 

Varereturnering sker også til denne adresse - bemærk at jeg ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. DVS. Du altid skal sende med omdeling og ikke til en pakkeshop. 
Returnering kan også ske ved at aflevere varen personligt hos Ko og Ko.

 

Vælger du at returnere en pakke ved IKKE at afhente den eller nægte modtagelse, vil de omkostninger der er ved returneringen ligge på dig som køber - på samme måde som det ville gøre hvis du returnerede på anden vis.  (150-400 kr ved pakker i Norden).
Ønsker du at returnere, vil den billigste måde oftest være at bestille en GLS-returlabel. GLS gebyret er 50 kr for uafhentede pakker.