Her finder du de mest almindelige spørgsmål og svar

Leverer I til udlandet?

Det gør jeg meget gerne. Der vil dog være ekstra fragt på, hvis din bestilling overstiger bestemte mål eller vægtgrænser. Du får en mail fra mig, hvor du kan betale for mer fragten. Det er også muligt at vælge fly frem for skib til Grønland. Her kommer der også mere fragt.

 

 

Jeg har netop lagt en bestilling, men mangler noget mere?

Det sker ofte. Du skal bare lave en bestilling mere, vælg afhentning når du når der til. Så ryger der ikke fragt på, og når du over fragtfrigrænsen samlet set, så trækker jeg alt fragt fra manuelt. Og jeg sender selvfølgelig dine varer samlet. 

 

 

Kan jeg afhente mine varer?

Jep, det kan du tro. Du bestiller via hjemmesiden, og vælger afhentning som 'fragtmulighed', så får du en mail fra mig, når din bestilling er klar til afhetning. 

 

 

Jeg har købt en forkert størrelse og vil gerne ombytte til en anden størrelse?

Du skal sende den forkert bestilte varer retur til mig, samtidig kan du bestille den rette størrelse. Når jeg modtager returvaren, krediterer jeg dig beløbet på det kort du har betalt den med. Du skal selv stå for fragten, dvs. stå for turen tilbage i butikken, for at ombytte. Bor du i nærheden af Backersvej 77, 2300 København S, er du altid velkommen til at komme forbi med den personligt, og spare fragten. 

 

 

Holder Ko og Ko udsalg?

Ja, det gør jeg. Men ikke særlig ofte. Dog vil der være et par gange eller 3 om året, hvor jeg kører forskellige kampanger. Det vil være i forbindelse med vores fødselsdag, Real Nappy Week og Black Friday. Tilbud gælder aldrig med tilbagevirkende kraft. 

 

 

Jeg har fortrudt mit køb, hvordan skal jeg forholde mig?

Det er helt ok at fortryde sit køb. Du skal blot sende mig en mail på kontakt@koogko.dk, så har jeg dig i systemet. Det nemmeste og billigste for dig, er at returnere din bestilling med GLS til vores adresse. Du finder en returlabel her, samt en seddel du skal vedlægge pakken. Vælger du at benytte andre fragtmuligheder, skal du blot vedlægge en seddel i pakken, med dit ordrenummer, navn og telefonnummer. HUSK pakken skal altid sendes til vores adresse: Backersvej 77, 2300 København S. Jeg modtager ikke pakker pr efterkrav, ej heller pakker sendt til pakkeshops. 

 

 

Jeg har brug for at reklamere over mit køb?

Opstår der behov for at reklamere over et produkt du har købt, skal du sende mig en mail med fejlen/manglerne, samt et godt billede. Så kan vi ofte klare det sådan, uden du skal sende det tilbage til mig. 

 

 

Hvor hurtig sender I?

Hurtigt, er svaret fra vores mange kunder. Der går gerne 1-2 dage, så har du dine varer hos dig. Der kan være længere leveringstid, ved bestillingvarer, eller lagerfejl. Her hører du altid fra mig. 

 

 

I har ikke det antal af en varer jeg ønsker på hjemmesiden, er det muligt at bestille det hjem?

Det er det i langt de fleste tilfælde. send mig en mail med hvilke produkter og antal du ønsker, så finder vi ud af det. 

 

 

Hvor lang tids returret har jeg?

Du har 30 dages fuld returret, fra den dag du modtager dine varer.

 

 

Jeg ønsker at vide mere om moderne stofbleer?

Det forstår jeg godt. Det er også genialt :D Derfor har jeg lavet en skole til dig. Den finder du her og der vil være stort set svar på alt i denne fantastiske verden.